ADVERTISEMENT

mwl.pdf

Schemat wzmacniacza Rduch MWL-5A - gdzie znaleźć?

Tak. Chodzi o schemat blokowy Tutaj istnieje.


Download file - link to post

ELEKTROAKUSTYKA

INSTRUKCJA OBS£UGI
WZMACNIACZY AKUSTYCZNYCH
TYPU:
MWL-5E
MWL-7E, MWL-7EC
MWL-9E, MWL-9EC

1. Uwagi dla u¿ytkownika
- Przed w³¹czeniem wzmacniacza do sieci 230V prosimy o dok³adne zapoznanie siê z instrukcj¹
obs³ugi.
- Dokonywanie jakichkolwiek przeróbek i napraw wzmacniacza przez osoby nieupowa¿nione do
œwiadczeñ gwarancyjnych pozbawia u¿ytkownika uprawnieñ gwarancyjnych oraz mo¿e byæ
przyczyn¹ pogorszenia parametrów technicznych i bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
- UWAGA! Urz¹dzenie musi byæ zasilane z gniazda sieciowego z
przy³¹czonym obwodem
ochronnym (gniazdko z ko³kiem).
- W przypadku wymiany bezpiecznika sieciowego nale¿y bezwzglêdnie wyj¹æ wtyczkê z gniazda
sieciowego.
- Producent zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w ramach modernizacji i postêpu
technicznego bez koniecznoœci wprowadzania ich do instrukcji obs³ugi, o ile nie zmieniaj¹ one
podstawowych parametrów objêtych niniejsza instrukcja.
Wyposa¿enie wzmacniacza
- instrukcja obs³ugi z kart¹ gwarancyjn¹
- bezpiecznik zapasowy
- kabel sieciowy
2. Zastosowanie i uwagi ogólne
Nowoczesne, akustyczne wzmacniacze mocy typu: MWL przeznaczone s¹ do nag³aœniania
obiektów sakralnych, du¿ych pomieszczeñ zamkniêtych, sal konferencyjnych, gdzie wymagana jest
bardzo wysoka jakoœæ i zrozumienie mowy. Dostosowane s¹ do wspó³pracy z lini¹ g³oœnikow¹: 50V,
70V, 100V oraz z zestawami g³oœnikowymi o ³¹cznej impedancji & gt; =4Ù. Wzmacniacz posiada
odpowiednio:
1. MWL-5E: 4 kana³y mikrofonowe do przy³¹czenia mikrofonów dynamicznych,
pojemnoœciowych lub bezprzewodowych oraz kana³ muzyczny do przy³¹czenia magnetofonu,
tunera, odtwarzacza CD (odtwarzanie). Do nagrywania s³u¿y oddzielne gniazdo CINCH.
2. MWL-7E (EC): 6 kana³ów mikrofonowych do przy³¹czenia mikrofonów dynamicznych,
pojemnoœciowych lub bezprzewodowych oraz kana³ muzyczny do przy³¹czenia magnetofonu,
tunera, odtwarzacza CD (odtwarzanie). Do nagrywania s³u¿y oddzielne gniazdo CINCH.
3. MWL-9E (EC): 8 kana³ów mikrofonowych do przy³¹czenia mikrofonów dynamicznych,
pojemnoœciowych lub bezprzewodowych oraz kana³ muzyczny do przy³¹czenia
magnetofonu,tunera, odtwarzacza CD (odtwarzanie). Do nagrywania s³u¿y oddzielne gniazdo
CINCH.
Kazdy kanal mikrofonowy wyposa¿ony jest w wejœcie symetryczne elektroniczne z w³¹czanym
zasilaniem typu Phantom, filtr 100Hz (ustawiany fabrycznie) automatyczny wy³¹cznik akustyczny,
regulacjê wstêpnego wzmocnienia i regulacjê barwy dŸwiêku dostêpn¹ z przodu obudowy oraz
czu³oœæ wy³¹cznika akustycznego.
Wszystkie kana³y wejœciowe objête s¹ dzia³aniem 21-punktowego korektora graficznego, który
umo¿liwia dopasowanie charakterystyki wyjœciowej wzmacniacza do warunków akustycznych
nag³aœnianego obiektu. Wzmacniacze posiadaj¹ równie¿ korektor parametryczny w ca³ym paœmie
akustycznym z regulacja od 0 do -20dB oraz wejœcie do przy³¹czenia zewnêtrznego miksera, wyjœcie
do sterowania dodatkowego wzmacniacza mocy lub magnetofonu (nagrywanie). Urz¹dzenie
posiada wbudowany eliminator sprzê¿eñ akustycznych z mo¿liwoœci¹ jego ominiêcia (bypass).
Urz¹dzenia posiadaj¹ regulowane wyjœcie strefowe dla dodatkowego g³oœnika pods³uchowego lub
linii zewnêtrznej.

UWAGA! Na indywidualne ¿yczenie poszczególne kana³y mikrofonowe mo¿na przystosowaæ do
wspó³pracy z innymi Ÿród³ami sygna³ów np. gitara, organy itp.
We wzmacniaczu zastosowano:
- uk³ad zabezpieczaj¹cy stopnie koñcowe przed uszkodzeniem w przypadku: zwarcia wyjœcia,
przeci¹¿enia, przesterowania, pojawienia siê sygna³u sprzê¿enia akustycznego i sygna³u w.cz. oraz
przegrzania stopnia mocy,
- uk³ad czasowy za³¹czaj¹cy obci¹¿enie po up³ywie oko³o 4 sek. od chwili za³aczenia wzmacniacza
do sieci,
- limiter, który ogranicza przesterowany sygna³ wejœciowy i nie dopuszcza do przesterowania
sygna³u wyjœcia.
3. Dane techniczne:
* znamionowa moc wyjœciowa MWL-5E (sinus):
* znamionowa moc wyjœciowa MWL-7 (MWL-9):
* pasmo eliminatora sprzê¿eñ
* wejœcia mikrofonowe symetryczne,
elektroniczne-regulowane (czu³oœæ, bas, sopran)
* czu³oœæ wy³. akustycznego:
* wejœcia magnetofonowe
* wyjœcie magnetofonowe nagrywanie
* pasmo przenoszenia mocy
* zniekszta³cenia nieliniowe
* napiêcie wyjœciowe linii
* korektor graficzny (125Hz, 160Hz, 200Hz, 250Hz, 310Hz,
400Hz, 500Hz, 630Hz, 800Hz, 1kHz, 1.25kHz, 1.6kHz, 2kHz,
2.5kHz, 3.15kHz, 4kHz, 5kHz, 6.3kHz, 8kHz, 10kHz, 12kHz)
* regulacja barwy - tory wejœciowe (Bas 100Hz, Sopran 10kHz)
* temperatura pracy
* zasilanie
* pobór mocy zale¿nie od typu wzmacniacza
- dla wzmacniaczy o mocy wyjœciowej 100W
- dla wzmacniaczy o mocy wyjœciowej 150W
- dla wzmacniaczy o mocy wyjœciowej 200W
- dla wzmacniaczy o mocy wyjsciowej 400W
- dla wzmacniaczy o mocy wyjsciowej 600W
* wymiary MWL-5E (szer/wys/gl.)
* wymiary MWL-7 (MWL-9)

100W, 150W, 200W
200W, 400W, 600W
40 - 22000Hz
0,5-100mV/1kÙ
30uV-0,33mV/1mbar
0,1-1,5V/10kÙ
100 mV
40 - 22000Hz
& lt; 0,12%
100V,70V,50V,8Ù,4Ù
±12dB
±12dB
od 5 do +40 °C
230V
150VA
225VA
300VA
600VA
900VA
350x139x340mm
443x139x340mm

4. Rozmieszczenie elementów i gniazd.

11
LOW

LOW

HIGH

12
LOW

HIGH

13 14

15

HIGH

16

LOW

PARAMETRIC EQ.

17

HIGH

GRAPHIC EQUALIZER
+3

x10

x1

5

6

0

7

500Hz

2,5kHz

12kHz

MASTER

-3

Frequency

10

10

10

8

8

8

1kHz

250Hz

2kHz

10
400Hz

2,0kHz

10

-6

8

500Hz

8

- 12

10kHz

-9

150Hz

Amplituda

6

6

310Hz

6
-20dB

4

4

4

2

2

2

0

0

8,0kHz

5Hz

7Hz

4Hz

MIK.

MIK.

2

250Hz

1,0kHz

2

- 21

1,25kHz 6,3kHz

200Hz

4

5,0kHz

- 24

0

0

8Hz

PROT/TEMP/CLIP
160Hz

800Hz

125Hz

ZA£.

ON

- 18

4

3Hz

M A G.
CD.

SPK-ZONE-LEVEL

- 15

6

6

0dB

FEEDBACK
SUPPRESSOR.
ON

0

1,6kHz

RECORD
OUTPUTS

4,0kHz

OFF

PWR

630Hz 3,15kHz
ELEKTROAKUSTYKA

1

2 3

4

5 6 7

8

9 10

Widok p³yty przedniej wzmacniaczy typu MWL.
27
MIC. 2

MIC. 1

MIC. 4

MIC. 3

Speaker
out

MADE
IN
EUROPE

100V
70V

26

50V




LINE OUT
0dB

INSERT

LINE IN
0dB

LINE IN 5

2A

ELEKTROAKUSTYKA

230V~
50Hz

TYP MWL- 5E

25
18

19

20

22

21

24

23

Widok p³yty tylnej wzmacniacza MWL-5E

27

MIC. 3

MIC. 2
GAIN
LEVEL

Speaker
out

MIC. 1
GAIN
LEVEL

GAIN
LEVEL

MADE IN EUROPE
100V

RISK OF ELECTRIC SHOCK
DO NOT OPEN

PH.
SWITCH

BAL.

70V

AVIS: RISQE DE CHOC ELECTRIQUE !
NE PAS OUVRIR !

BAL.

MIC. 6

50V

GAIN
LEVEL



PH.
SWITCH

PH.
SWITCH

BAL.

MIC.5

26

MIC. 4
GAIN
LEVEL

GAIN
LEVEL



BAL.
INSERT

PH.
SWITCH

BAL.

LINE OUT
0dB

PH.
SWITCH

BAL.

LINE IN
0dB

PH.
SWITCH

LINE IN 7

230V~ / 50Hz

1V - 10kÙ
Unbal.

18

19

20

21 22

23

Widok p³yty tylnej wzmacniaczy typu MWL-7

24

25

24

27

23

MIC. 3

LINE IN
0dB

MADE IN EUROPE
RISK OF ELECTRIC SHOCK
DO NOT OPEN

100V

AVIS: RISQE DE CHOC ELECTRIQUE !
NE PAS OUVRIR !

70V
50V

MIC. 2
GAIN
LEVEL

Speaker
out

BAL.

PH.
SWITCH

BAL.

MIC. 6

LINE OUT
0dB

PH.
SWITCH

GAIN
LEVEL

BAL.

MIC. 5

PH.
SWITCH

MIC. 4
GAIN
LEVEL

GAIN
LEVEL



MIC. 1
GAIN
LEVEL

GAIN
LEVEL



BAL.

PH.
SWITCH

BAL.

1V - 10kÙ
Unbal.

BAL.

18

19 20

21

BAL.

22

Widok p³yty tylnej wzmacniaczy typu MWL-9
1- regulator wzmocnienia poszczególnych kana³ów mikrofonowych
2- regulator wzmocnienia kana³u Magnet-CD
3- gniazdo przy³¹czeniowe magnetofonu lub CD
4- wy³¹cznik eliminatora (BYPASS)
5- zakres regulacji generatora eliminatora sprzê¿eñ
6- regulacja amplitudy filtra parametrycznego
7- korektor graficzny
8- wyjœcie nagrywania
9- regulator wzmocnienia sumy
10- w³¹cznik / wy³¹cznik zasilania wzmacniacza
11- regulatory barwy (BAS, SOPRAN) dla kana³ów mikrofonowych
12- regulatory barwy (BAS, SOPRAN) dla kana³u magnetofonowego
13- prze³¹cznik zakresu pracy korektora parametrycznego
14- regulacja czêstotliwoœci dzia³ania korektora parametrycznego
15- regulatory barwy (BAS, SOPRAN) dla kana³u sumy
16- wskaŸnik wysterowania
17- regulator strefowy 6-cio punktowy
18- zasilanie 230V/50Hz i gniazdo bezp.
19- wyjœcia g³oœnikowe i strefowe
20- uziemienie
21- wej/wyj typu INSERT
22- wyjœcie 0 dB
23- wejœcie 0 dB.
24- regulator czu³oœci wejœcia
25- wejœcie magnetofonowe
26- wejœcia mikrofonowe
27- w³/wy³ zasilania typu Phantom dla kana³u

25

PH.
SWITCH

MIC. 7
GAIN
LEVEL

LINE IN 7

230V~ / 50Hz

PH.
SWITCH

MIC. 8

INSERT

PH.
SWITCH

GAIN
LEVEL

BAL.

PH.
SWITCH

26

5. Instalowanie wzmacniacza.
- pod³¹czyæ Ÿród³a dŸwiêku zgodnie z oznaczeniem na p³ycie czo³owej tylnej. Do wejœæ
mikrofonowych (1-4) dla MWL-5E, (1-6) dla MWL-7 lub (1-8) dla MWL-9
- do gniazd (26) nale¿y doprowadziæ sygna³ w postaci symetrycznej wtykiem XLR
(wg punktu 7). Wejœcie liniowe (23) jest niesymetryczne i sygna³ steruj¹cy nale¿y doprowadziæ
wtykiem typu Jack mono
- do gniazda wyjœciowego (22) wtykiem Jack mono mo¿na pod³¹czyc dodatkowy wzmacniacz
mocy
- do gniazda INSERT (21) wtykiem Jack stereo - mo¿na dodatkowo pod³¹czyæ np. kompresor
dynamiki
- pod³¹czyæ do gniazda (19) zestawy g³oœnikowe o dopasowanej impedancji dla danej linii wyj.
Impedancja obci¹¿enia wyjœæ wzmacniaczy dla poszczególnych napiêæ i mocy
100V

70V

50V

100W

100Ù

49Ù

25Ù

150W

66,6Ù

200W

50Ù

32,6Ù
24,5Ù

16,6Ù
12,5Ù

400W

25Ù
16,6Ù

12,2Ù

6,3Ù

8,2Ù

4,2Ù

600W

dla f=1kHz

- zaleca siê stosowanie kolumn radiowêz³owych produkcji firmy RDUCH.
6. Obs³uga wzmacniacza.
W celu uruchomienia wzmacniacza nale¿y:
- pod³¹czyæ wzmacniacz do sieci zasilaj¹cej 230V, 50Hz z obwodem ochronnym (gniazdko z
kó³kiem)
- wy³¹cznikiem (9) za³¹czyæ zasilanie wzmacniacza - w pocz¹tkowym czasie nieustalonym
wzmacniacza œwieci czerwona dioda (START). Po czasie opóŸnienia wynosz¹cym oko³o 4 sekundy
nast¹pi za³¹czenie obci¹¿enia - gaœnie dioda czerwona (START),a zapala siê dioda ¿ó³ta (PRACA).
Za³¹czenie kana³ów mikrofonowych sygnalizowane diod¹ œwiec¹c¹, nastêpuje automatycznie pod
wp³ywem sygna³u akustycznego z mikrofonu. W zale¿noœci od potrzeb, regulatorami wzmocnienia
torów (1) ustawiæ zadany poziom wzmocnienia miksowanych sygna³ów, a regulatorem
wzmocnienia sumy (10) wymagan¹ g³oœnoœæ, regulatorami korektora (7) ustawiæ brzmienie
zale¿nie od warunków akustycznych pomieszczenia, parametrów mikrofonów oraz kolumn
g³oœnikowych.
- czu³oœæ wy³¹cznika akustycznego poszczególnych torów mikrofonowych s¹ dostêpne po zdjêciu
górnej pokrywy wzmacniacza.
- czu³oœæ wejœæ regulowana jest potencjometrem (24) na tylnej œciance wzmacniacza obok gniazd
wejœciowych (26)
- w³¹czniki zasilania Phantom (27) znajduj¹ siê obok regulatorów czu³oœci toru na tylnej œciance
wzmacniacza
- w³¹czyæ eliminator (4), w zale¿noœci od warunków akustycznych ustawiæ odpowiednio regulator
czêstotliwoœci zmiany fazy (5) tak, aby uzyskaæ wysok¹ jakoœæ i czystoœæ systemu nag³oœnienia
(brak akustycznego sprzê¿enia zwrotnego).
Regulatory wzmocnienia torów (1), które nie s¹ wykorzystywane powinny byæ w dolnym skrajnym
po³o¿eniu. Do kontroli poziomu wysterowania wzmacniacza s³u¿y diodowy wskaŸnik
wysterowania (16). Przy przesterowaniu wzmacniacza mo¿e nast¹piæ jego od³¹czenie - w³¹cza siê
czerwona dioda (START). Po obni¿eniu sygna³u nastêpuje automatyczny powrót wzmacniacza do
stanu gotowoœci - œwieci dioda ¿ó³ta (Praca).

W przypadku uszkodzenia wzmacniacza nale¿y
- wy³¹cznikiem (9) od³¹czyæ zasilanie,
- sprawdziæ bezpiecznik i jeœli jest uszkodzony, wymieniæ na nowe o w³aœciwych pr¹dach,
- usun¹æ ewentualne zwarcie lub przeci¹¿enie linii.
- wys³aæ do serwisu producenta
44-340 Godów, ul.1Maja 196 tel. 032 / 47 51 803 - 6
W celu zapewnienia prawid³owego ch³odzenia wzmacniacza nie nale¿y ustawiaæ go w pobli¿u
Ÿróde³ ciep³a (piece, grzejniki), oraz
NIE ZAS£ANIAC RADIATORÓW I OTWORÓW WENTYLACYJNYCH.
7. Wzmacniacze MWL-7EC i MWL-9EC.
Ka¿dy kana³ mikrofonowy wzmacniaczy MWL-7EC i MWL-9EC wyposa¿ony jest dodatkowo w
uk³ad Kompresor-Ekspander.
Kompresor dzia³a nastêpuj¹co: sygna³y najmniejsze s¹ znacznie wzmacniane, przy wzroœcie
wielkoœci sygna³u wejœciowego wzmocnienie maleje. Gdy sygna³ wyjœciowy osi¹ga wielkoœæ
równ¹ poziomowi odniesienia kompresora, wzmocnienie wynosi 1 (0 dB). Przy dalszym wzroœcie
poziomu sygna³u wejœciowego kompresor w pewnym stopniu t³umi sygna³ i wzrost na wyjœciu jest
mniejszy ni¿ wzrost na wejœciu.
Dzia³anie ekspandera jest przeciwne do dzia³ania kompresora - nie zmniejsza dynamiki, tylko ja
zwiêksza. Podobnie jak w kompresorze istnieje pewny poziom odniesienia sygna³y o tym poziomie
s¹ przepuszczane bez zmian, natomiast sygna³y wiêksze s¹ dodatkowo wzmacniane. Dla sygna³ów
mniejszych od poziomu odniesienia dzia³anie jest analogiczne czym mniejszy sygna³, tym mniej
jest wzmacniany.
W praktyce uk³ad kompresor-ekspander pozwala uzyskaæ ustalony poziom g³oœnoœci niezale¿nie
od poziomu sygna³u wejœciowego.
Ustawienia parametrów kompresora-ekspandera dokonuje siê za pomoc¹ prze³¹czników i
potencjometrów dostêpnych po odkrêceniu pokrywki w górnej pokrywie wzmacniacza.

EKSPANDER

COMPRESSOR
NOISE GATE

NOISE GATE

Mic.6
GAIN

COMPRESSOR

EKSPANDER

Mic.5
GAIN

EKSPANDER

COMPRESSOR
NOISE GATE

NOISE GATE

Mic.4
GAIN

COMPRESSOR

EKSPANDER

Mic.3
GAIN

EKSPANDER

COMPRESSOR
NOISE GATE

NOISE GATE

Mic.2
GAIN

EKSPANDER

Mic.1
GAIN

1234

COMPRESSOR

WY£.

ZA£.

1234

1

1

MIC. 3

3

230V~
50 Hz

WZM.

KOÑCÓWKA
MOCY

3

BAS SOP.

1

Listwa
wyjϾ
g³oœn.

WZM.

Speaker
out

Czu³oœæ

4

2
3

BAS SOP.

1

Phantom

ZASILACZ

Czu³oœæ

2

Phantom

MIC. 4

BAS SOP.

Bramka
szumów

2
3

Phantom

WZM.

Czu³oœæ

Bramka
szumów

Phantom

9.MAG-CD.

BAS SOP.

Bramka
szumów

2

3

Bramka
szumów

MIC. 1

1

2

MIC. 2

8. Schemat blokowy wzmacniaczy MWL-5E

WZM.

100V
70V

Czu³oœæ

5

50V


BAS SOP.



LIMITER

korektor
graficzny
Insert

START
AWARIA
WZM.

BAS SOP.

W
s
k
a
Ÿ
n
i
k
L
E
D

eliminator
sprzê¿eñ

SUMA
korektor
parametryczny
Wej.0dB

Wyj.0dB

Nagr.

2
3

3

KOMP. EXP.

BAS SOP.

1

WZM.

Listwa
wyjϾ
g³oœn.

WZM.

Speaker
out

4

3

4

KOMP. EXP.

BAS SOP.

1

Bramka
szumów

Czu³oœæ

2

WZM.

100V
70V

Czu³oœæ

5

2
3

5

KOMP. EXP.

50V
BAS SOP.

1



WZM.



Czu³oœæ

6

2
3

6

KOMP. EXP.

BAS SOP.

7

BAS SOP.

LIMITER

1

Phantom

230V~
50 Hz

KOÑCÓWKA
MOCY
Bramka
szumów

3

Phantom

ZASILACZ

Czu³oœæ

Bramka
szumów

MIC. 4

BAS SOP.

1

Phantom

MIC. 5

2

KOMP. EXP.

Bramka
szumów

2

Phantom

WZM.

Czu³oœæ

3

Phantom

MIC. 6

BAS SOP.

1

Phantom

9.MAG-CD.

1

KOMP. EXP.

Bramka
szumów

2

3

Czu³oœæ

tylko w
wersji “C”

Bramka
szumów

MIC. 1
MIC. 2

1

2

MIC. 3

9. Schemat blokowy wzmacniaczy MWL-7:

WZM.

korektor
graficzny

Insert

START
AWARIA
WZM.

BAS SOP.

W
s
k
a
Ÿ
n
i
k
L
E
D

eliminator
sprzê¿eñ

SUMA
korektor
parametryczny
Wej.0dB

Wyj.0dB

Nagr.

3

KOMP. EXP.

3

BAS SOP.

KOMP. EXP.

4

KOMP. EXP.

5

BAS SOP.

WZM.

KOÑCÓWKA
MOCY

Listwa
wyjϾ
g³oœn.
Speaker
out

WZM.

3

100V
BAS SOP.

Bramka
szumów

5

1

70V

WZM.

50V


Czu³oœæ

3

6

KOMP. EXP.


BAS SOP.

1

Bramka
szumów

6

2

WZM.

LIMITER

Czu³oœæ

7

3

KOMP. EXP.

7

BAS SOP.

8

2

KOMP. EXP.

8

BAS SOP.

1

WZM.

Czu³oœæ

2
3
1

Phantom

WZM.

Czu³oœæ

2

Phantom

Bramka
szumów

4

1

Phantom

230V~
50 Hz

Czu³oœæ

3

Phantom

Bramka
szumów

1

Bramka
szumów

MIC. 3
MIC. 4
MIC. 5

BAS SOP.

3

Phantom

ZASILACZ

Czu³oœæ

2

MIC. 6

2

1

2

MIC. 7

KOMP. EXP.

Bramka
szumów

2

Phantom

WZM.

Czu³oœæ

3

Phantom

MIC. 8

BAS SOP.

1

Phantom

9.MAG-CD.

1

KOMP. EXP.

Bramka
szumów

2

3

Bramka
szumów

MIC. 1

1

2

MIC. 2

10. Schemat blokowy wzmacniaczy MWL-9.

WZM.

korektor
graficzny

Czu³oœæ

tylko w
wersji “C”

9

BAS SOP.

Insert

START
AWARIA
WZM.

BAS SOP.

W
s
k
a
Ÿ
n
i
k
L
E
D

eliminator
sprzê¿eñ

SUMA
korektor
parametryczny
Wej.0dB

Wyj.0dB

Nagr.

11. Pod³¹czenia wtyków mikrofonowych typu XLR:

2 - gor¹cy (+ve)
3 - zimny (-ve)

2 - Gor¹cy (+ve)
1 - ekran

WEJŒCIE
SYMETRYCZNE
(zalecane - praca
z nap. Phantom)

Po³¹czenie 3 i 1

1 - ekran

WEJŒCIE
NIESYMETRYCZNE
(Pod³¹czenie dla przewodów o d³ugoœci
do 5m przy wejœciu niesymetrycznym
Napiêcie Phantom wy³¹czone!)

12. Pod³¹czenia wtyków typu Jack:

Po³¹czenie wejœcia 0 dB i wyjœcia 0 dB

GNIAZDO INSERT
Do pod³¹czenia eliminatora sprzê¿eñ,
korektora, ekspandera-kompresora,
linii opó¿niaj¹cej itp.

SYMETRYCZNE

NIESYMETRYCZNE

Gor¹cy (+ve)

Wejœcie sygna³u

Powrót sygna³u

Zimny (-ve)

Masa/ekran

Wyjœcie sygna³u

Masa/ekran

Masa/ekran

Masa/ekran

Koñcówka

Koñcówka

Pierœcieñ

Pierœcieñ
Tulejka

Tulejka